28 Eylül 2015 Pazartesi

Hilal'in Mucizesi : Üçüncü Mü? Hemde normal?


Diyorlar ki;

 'Sen anne olmayı öyle çok sevdin ki... Bu senin ödülün...’

Belki benim kadar şaşıracaksınız.. Belki benim kadar sevineceksiniz. Belki siz de benim bir mucize yaşadığımı düşünüp şükrüme ortak olacaksınız..

Tıbben doğal yolla anne olamayacağımı öğrendiğim günden bu yana  tam 5 yıl geçti. Bu arada kavuştuğum DERİN LAL ve DENİZ BURAK’la hayatımın en tarifsiz günlerini yaşamaya başlayalı da tam 30 ay oldu. Onlara kavuşmak için verdiğimiz mücadele o kadar büyüktü ki... Şimdi ise kendiğilinden gelen bu mucize yıllarca hayalini kurduğum o kadın bir gün bir test yapar ve gözünden yaşlar süzülür hayali ile birebir örtüşüyor...


Evet bir bebek bekliyorum. Evet bir mucize bekliyorum. Evet 3 çocuk annesi oluyorum. Evet deli miyim divane miyim bilemiyorum. 

Çok büyük bir şükrün ortasında bir kez daha kutsanıyorum annelik tacı ile. Allah'ın en güzel emanetini bir kez daha taşıyorum bedenimde... Dilerim hepsine yetecek bir anne olabilirim. Dilerim evim şen kahkahalarından öte bir gün görmez bundan böyle.

Daha uzun cümleler kuramıyorum henüz. Tıbbı atlatmış olsam da henüz ilk şoku atlattığım söylenemez... Yakında #mucizeningünlüğü ile sizlerle olacağım.

Tüm sevgimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...