4 Ekim 2016 Salı

Nur: Daha

Bu 
Hoş geldin Efe’m!
Gönlümün ikinci baharı,
Ömrümün ikinci miladı,
Küçüğüm, fındık kurdum



Hoş geldin! Sefalar getirdin! 

Şarkıda dediği gibi:
“Bir bahar rüyasında uyandım şimdi,
Dünya bildiğim dünya değil!”

Neden mi? 

Nil’in de yazdığı gibi,
“Meğer yeryüzünde cennet varmış…” da ondan.
“Meğer ben suymuşum. İçimdeki akvaryumda bir insan dahabüyüyebilirmiş.
Meğer tek aşk şarkılardaki değilmiş. Başka bir aşk varmış yavruya duyulan. Kalbe doğumla bir kez daha dolan. Kaynağından gözyaşlarıyla bir kez daha fışkıran.
Meğer bir yavruyu daha beslemeye muktedirmişim. Sütmüşüm ben, ilaçmışım, balmışım bir kez daha.
Meğer kokum birine daha cennetmiş, sığınakmış, yuvaymış.
Meğer kaderde en sevdiğim adamdan bir çocuk daha yapmak da varmış, şükür
Meğer uykusuzluk da güzel olabilirmiş bir kez daha.
Meğer her şey yeniden başlarmış bir kez daha
Meğer benim bir oğlum daha olacakmış, kim bilebilirdi ki.
Meğer minik bir yavrunun gözlerinde kainatın sırrı gizliymiş. Bakıp çözülmezmiş sadece dalıp gidilirmiş bir kez daha.
Meğer avuçlarım onun elleri için de kılıfmış.
Meğer kollarım onun da ilk eviymiş. 
Meğer sesim ona da müzikmiş, hikayeymiş, ninniymiş.
Meğer dualar bir kez daha gerçek olurmuş. 
Meğer kalbim artık onun da kalbiymiş. Onda da atacakmış.”
Meğer bahçemizin noksanı oymuş,
Tamam olmuşuz biz şimdi…
Meğer bir gülüşüyle gönlündeki tüm şelaleler çağlarmış bir kez daha
Bir kez daha anne olmanın muhteşem hazzını tatmak varmış kısmette, sayende…

Tüm bu hisleri bana bir kez daha yaşattığın için, gelişinle hayatıma yepyeni bir sayfa daha açtığın için, gülen gözlerinle dünyamı bir kez daha aydınlattığın için ne kadar şükretsem az! 
Güzel bir ömrün olsun inşallah…
Bir kez daha aynı duayı ediyorum:
Sen de denizler gibi duru ol, gönlün, vicdanın, ahlakın, başta Allah'a sonra insanlara ve hayata sevgin, saygın denizler gibi engin olsun.

Yüreğin denizler gibi bir tarafından bakıldığında öbür ucu görülecek kadar berrak, köpükleriyle kendi kendini arındıracak kadar temiz, denizin yakamozu yansıttığı gibi içindeki ve üzerine düşen tüm güzellikleri yansıtacak kadar mütevazı, uğruna şiirler şarkılar yazılacak kadar güzel olmayı nasip etsin Rabbim sana da oğlum.
Hoş geldin oğlum,  
Efe’m hoş geldin…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...