13 Şubat 2017 Pazartesi

Valla Kararlar Aldım

Evet kararlar aldım. Çocuklar büyüyor, hemde hiç acımadan. Evden çıkıyorlar. Bir gün bir bakacağım ( o günü iple çekiyorum.) evde tek başıma kalacağım.



Aslında büyümelerinden memnunum. Daha bebekliklerini özlemedim. Bebek kokusu içime çekeyim de demiyorum ama büyüdüler. Diyeceksiniz ki "EE Burak bebek!" Üzgünüm ama değil. ( Bir kirli bezini koklayın koca adam sanırsınız.) Ecem onunla aynı aylardayken ben hamileydim. Ve ister istemez büyümesi gerekti. Kucağıma çok alamadım, yürüdü. Onu uyutmaya çalışırken kendim uyuya kaldım yanımda kendi kendine uyudu. Burak'ın hocası kuvvetli olduğundan son sürat ilerliyor. Son bir kaç haftadır kendi kendine yemek yiyor. (BLW sen nelere kadirsin) Çünkü ablası kendi yiyor. Suyu cam bardaktan içmek istiyor. Çünkü ablası cam bardaktan içiyor. Ben büyümesin isterken o büyüyüp ablasına yetişmek istiyor. Büyüklerin dediği şu cümleyi yaşıyorum "AY! İkinci nasıl büyüdü anlamadım." Gerçekten öyle hızla büyüyor ki yapabildiği şeylere ya da daha doğrusu yapmak istediği şeylere şaşırıyorum. İkinci çocuğu birinci çocuk büyütüyor, anne sadece yönlendiriyor.

Neyse konu çocuklara geldi yine ben kendime dönersem. Yazacağım. Hemde sayfalarca. O evden çıkıp okula gittikleri günler için antrenmanlar yapacağım şimdi. Yazarken mükemmeli yakalamaya çalışıyorum olmuyor. Bölünüyor, kafamı tam veremiyorum. Hiç bir şey yoksa bile çok uykusuz oluyorum. Bir yerleri eksik kalıyor yazdıklarımın ve benim içime sinmiyor, paylaşmıyorum. Ama şuan yazdığım şeyleri alıştırma antrenmanı olarak görürsem belki paylaşabilirim. Çünkü yazdıklarım birer eskiz olacak ve ben yaptığım hataları düzeltip o yalnız günler için ders çıkarmış olacağım.

İnstagramda yapmaya başlamışım zaten yazın. Fotoğraf6 diye hastag yaptım. Uzun uzuya anlattacaklarımı bir resim karesinin altında anlattım. Unutmamak için o fotoğrafın hikayesini yazdım altına geçtim. Hoşuma da gitti. Kısa, öz ve bendim.  

Eh blogta neden yapmayayım bunları. Burasıda benim. Süt Anne Açelya, İki Çocuklu Açelya, Cem'in Karısı Açelya, Kardeşinin Ablası Açelya, Yazmak İsteyen Açelya, Sadece Açelya. İkizler burcu olmanın faydalarını kullanmak istiyorum. Hepsi benim ama zihin ayrı. Ayy baydı bu kadın derseniz o gün paylaştığım yazıyı okumazsınız o kadar.

Buraya yazayım da görev bilinci oluşur belki "Haftada İki Yazı Paylaşacağım" bu söylediğimi Barış Özcan gibi söylediğimi düşünün. Kelime kelime söyleyin. Aklıma daha çok kazınır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...