7 Temmuz 2014 Pazartesi

Banvit Orada Burada Değil Saatinde Kapıda - banvitburada.com


İnternetten her türlü alışverişe bayılıyorum. Mümkünse hiç bir şey taşımayayım hepsi kapıma gelsin. Ohh, evimin ortamında klimalı klimalı bekleyeyim. Hele Ecem doğduktan sonra daha çok bağlandım internet alışverişlerine. Ecem'in bebek arabasını mı kullanayım? Yoksa o koca poşetleri mi taşıyayım? Beceremiyorum bir türlü, Ecem'le market bir arada yürümüyor.


Ev alışverişlerimin neredeyse tümünü internetten alıyorum. Piliç ve kırmızı et hariç. Çünkü güvenemiyorum. İzmir kışı bile sıcak bir şehir. Getiren şirketler genellikle şehir içi dağıtım yaptıkları için araçları küçük. Bakalım o tavuğu - eti taşımak için yeterli soğuklukta mı araçları? Ona göre mi taşıyorlar? Benim eve gelesiye kadar kim bilir kaç ev dolaşıyor? Sonuçta bunlar bakteri üretiyor belli ısıda olmaları gerekiyor.

Ben alayım diye çıktığım da İzmir'in sıcağında bütün Hatay'ı dolaşıyor tavuk benimle bazen. E Ecem arabadan inmek istiyor, parkın yanından öylece geçip gidemiyoruz. Bakmadan geçsek eve girdiğimiz an başlıyor ağlamaya. İçime de sinmiyor ona, o tavuğu yedirmek. Ecem uyurken komşuya anahtarı bırakıp markete koşuyorum tavuk, et almak için.

İşte baya sorun yaşıyordum. Ta ki banvitburada.com 'la tanışasaya kadar. İstediğin et, piliç, köfte aklına tavukla etle ilgili ne geliyorsa kapında. Araçları sadece et ve tavuk dağıtımı için çıktıklarından soğuk servisle sanki bir kaç dakika önce marketten almışsın gibi tazecik. İstediğiniz saati tıklıyorsunuz o saatte geliyor. Ben Ecem'in çorbasını yapmaya başladığım saatleri tercih ediyorum. Hemen etler geliyor onları kaynatıp, çorbasını yapıyorum.

Ödemeyi illa ki kredi kartıyla yapmak zorunda değilsiniz kapıda nakitte ödeyebiliyorsunuz.

Bu seferki siparişlerimiz nugget ve kadınbudu köfteleri. Banvit'in toplantısında çok met etmişlerdi. Maaile iftar sofrasında onları deneyeceğiz. Urla'la ya bile dağıtımları var. Bunu öğrenince çok sevindim. Ayrıca sadece internetten sipariş vermenize gerek yok. Telefonla da sipariş verebiliyorsunuz. Telefon numarası 444 2688.

Deneyin rahatlığına bayılacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...