26 Eylül 2016 Pazartesi

Az Sonra

İşte bitti yaz.

Ben bu yazdan hiç birşey anlamadım. Hoş bu aralar geçen günlerden pek birşey anlamıyorum da. Bir bakıyorum sabah bir bakıyorum akşam. Bir telaş, bir acele, bir koşuşturma. İki çocuk yönetmek vakitten anlamamana sebepmiş.

Bitmedi de telaşlarımız. Mekan değişiklikleri, kafadaki işlerin tamamlanması, Ecem'in okul telaşları. Böyle uzayıp gidiyor.


Biz aynı şehirde ilçe değiştirmeye çekiniyoruz. Başkası ülke değiştiriyor ve onları heyecanla izliyoruz. Var bizde bir gariplik. 4 aydır kafamı toplayıp oturamadım klavyenin başına. İlk cümleyi yazsam sonrası gelecek biliyorum da o cümleyi bir yazamadım.

Zaten çoğu zaman internetsizdim. Ah Ecem öyle bir hareket yaptı ki? Alamadım elime telefonu, açamadım bilgisayarı. Bunu uzun uzun anlatacağım.

Herhalde bir iki haftaya toparlanırız. Yeni düzenimizi oturturum ve kendime vakit ayırmaya başlarım.

İşte o zaman yazın aldığım notları uzun uzun anlatırım.

Ama bitti yaz.

Geride gelmeyecek. Bekle yine önümüzdeki seneyi. Sevmiyorum arkadaşım giyinmeyi, montu, sümüğü. Ayaklarını üşüten birşeyi neden sevesin ki?

Havalar soğumaya başlamışken sıcak günlerimizden kareler;

 




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...