21 Ocak 2014 Salı

Bir Yeraltı Örgütü: Süt Annelik

Arkadaş baya gizli kapaklı iş yürütüyormuş gibi hissediyorum kendimi. Birilerinin süt arayışını ya da süt vermek isteyişini paylaştığımda geriliyorum.

Süt annelikle ilgili yazılara yazılan yorumları gördükçe şaşırıyorum. Süt kardeşlik, sadece evlilikler üzerine kuruluymuş gibi düşünülmesi beni ürkütüyor.

Aynı anne babadan değilse bir kızla bir erkek gibi kardeş gibi büyüyemezlermiş sanki. Normal aslında kızlı erkekli aynı evde oturanlar grup seks yapıyorlar denilen bir ülkede yaşıyoruz.

Aklımda bir sürü yapmak istediğim şey var. Çalmak istediğim kapı, derdimi anlatmak istediğim insanlar var. Ama çekiniyorum. Sanırsın kötü bir teklifte bulunacakmışım gibi hissediyorum. İlk zamanda öncü anne aradı beni. "Aman dikkatli ol" dedi. Tamam olayımda istediğim gibi olmuyor ki hiç bir iş.

Ben eski Türklerin yaptıklarından başka bir şey yapmıyorum ki. Diyorum ki
"Sen süt arıyorsun gel buraya. Seninde sütünü mü vermek istiyorsun sende gel. Kaynaşın bakalım. Tanışın. Olabiliyorsanız birbirinize yardımcı olun." Bu kadar yani. Demiyorum ki "Senin sütün bol vereceksin arkadaşşş başka sansın yok!"

Ama anlamıyorlar. Hemen "Sen biliyormusun ne yaptığını?" Evet biliyorum çünkü ben süt anneyim. Peki sen biliyor musun süt annelik nasıl bir his? Ayrıca o çirkin mamaların nasıl koktuğunuda biliyorum. O biberonların temizlenmediğini de biliyorum. Hiç bir streril makinasının o sağlıklı denen plastikleri streil edebileceğini düşünmüyorum.

Soruyorum sütü olan anne var mı diye bir sitede. Altta konuşuyor anneler, tartışıyorlar. Gayet normal birbirimizi bilgilendirmek için var bir çok anne sitesi. Ama bir kaç sebepten dolayı sorum bir anda kaldırılıyor. Sebebini sorduğumda "Biz size mail attık gelmedi mi?" deniyor. Gelmedi. 3 gündür bekliyorum gelmedi.

Evet çok hassas bir konu süt annelik tabi ki takip edilmeli. Hiç bir nokta atlanmamalı. Herşeye kabul. Ama bunu gizli kapaklı yaptırtmayın insana. Bu kadar korkmayın sütünüzü birine vermekten, korkmayın başka bir annenin sütünü çocuğunuza vermekten. Dikkat edelim, birbirimizi tanıyalım, kaynaşalım ve kocaman bir aile olalım.

Ben süt kızımla kocaman bir aileyim. Hayatına yapıştım beni istemezse bir gün o gün "Sütümü içtin" der sıkı sıkı sarılırım ona. Asla bırakmam. Olabiliyorsanız sizde olun işte. Kurallara uygun bir şekilde her şey mümkün zaten. Kati yasak değil ki. Sadece kuralları var.  Sadece bize okuyan,bileni cesur anneler gerekli o kadar.


Sevgilerle,

Süt Anne.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...