14 Ocak 2014 Salı

Diş Buğdayı Partimiz


Bazı günler vardır ya kelimeler yetmez anlatmaya yaşaman lazım dediğimiz. Ecem'e yaptığımız diş buğdayı işte böyleydi. En azından benim için. Diş buğdayı partisi için büyük bir hevesle ağrılı sancılı da olsa o Madam Dişleri bekledim. "Ay yılbaşı geçsin." "Annemler biraz torunlarını özlesin" derken 11/01/2014 tarihi geldi çattı. Ayrıca bu tarih bizim için çok önemli, kocamın bana evlenme teklifi ettiği gün. Ecem daha portakalda vitaminken bile tarihin anlamı vardı.


Benim için kelimelerle tarif edemeceğim diş buğdayı partimizin resimlerle tarifi. Hazırlıklarımı yarın paylaşacağım :D

İçer de bir koşuşturma varken, bir önceki gece 3'de uyuyan Ecem fosur fosur uyuyordu. Parti kızının uyanmasını bekliyoruz.


Ecem olan bitenle ilgili çok şaşkın. Habire karşısında ellerinde telefon tutmuş teyzeler fotoğraflarını çekiyor.



Tuttuk salona getirdik parti kızını dahada şaşırdı. Kalabalık, topuklu ayakkabılı bir çok teyze görünce ağlayası geldi kuzumun.


                                        





İşte hazırladığımız muhteşem sofra :)


İşte masamızın genel görüntüsü:) Bu görüntüye ulaşmak için çok çalıştık.






Biz bu masanın mimarlarıyız. 




Taaamamm kabul ediyorum, o tepsiye olmasını istediğim meslekleri koydum.




Kızım doktor olacak :). Tabi keşke hepimiz "Doktor!" diye bağırmasaydık. Çok korktu. Şaşırıp anneannesine koşup sarıldı.



 Ecemin ilk hastası benim :D


Gerçek bir doktor olursa ileride bu fotoğraflar duvarını süsleyecek. İstemezse de gizli gizli yerleştiririm odasına :)

Nefis buğday tabağımız.




Sonunda ziyafet başlasın. Çünkü sürprizler var.














Evet yemekler yendi. Çok eğlenildi. Şimdi sıra 6 ay kınasında :)

Ecem'in yengesi giydirdi. Süsledi kızımı. Cici annesi de kınasını yaktı.

          





İşte huzurlarınızda Ecem'in cici annesi Neslihan. Aramızdaki bağ dahada güçlendi. Çokk mutluyum. Ecem dahada güvenli ellerde. 


Son olarak Ecem'in herkese hediyesi vardı. Kullandıkça bizi hatırlayın. Sizi çok seviyoruz. Geldiğiniz için çok teşekkürler


















Katılan herkes ;






                                                                   









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...