18 Nisan 2014 Cuma

Hoşgeldin Ecem Bebek




Geçen sene bu saatlerde yine uyuyamıyordum.



Doğum yapacaktım ve 40 hafta 5 günlük maceram bitip yeni bir hayata başlayacaktım.1 senede neler oldu neler? Minik kızım geçen sene bugün 19:55 te gözlerini dünyaya açtı. Hala inanamıyorum. 

İyi ki doğdun güzel kızım. İyi ki hayatımızdasın.


Duygularım mı ne? Kelimelerin yettiğince işte şöyle;

Anneler koşulsuz sever diyorlar ya. Aslında değil. Gerçekte çocuklar annelerini koşulsuz seviyor. Sen onu kırsan bile seni seviyor. Dünyaya ilk bakışında seni görmek istiyor gözleri. Bir an senden ayırmadan onları, hayata hazırlanmaya çalışıyor. 

Anne olarak sen sevmek zorunda değilsin onu. Bir anne evladını kundakta bırakıp gidebiliyor. Bir evlat annesi ne yaparsa yapsın gidebiliyor mu? Hiç bir zaman yalnızlığa bırakamıyor annesini. 

Kokusunu hissettiğimden beri başka bir koku yok hayatımda. En güzel parfüm bile onun en kötü kakası kadar güzel kokamaz. 

Onsuz çekilen tüm fotoğraflar renksiz. Ecemli çektiğim fotoğraflar da ise yanında olan her şey soluk. Hayatımda izlediğim en güzel film Ecem'in hayatı.

Hayatımı ona adadım dersem yalan olmaz. Konuşurken sadece ondan bahsediyorum. Onun dışında mevzular konuşuldu mu sıkılıyorum. 

Uykuya dalmadan önce 1 yıllık hayatında neler başardığını düşünüyorum? Hayatındaki hiç bir şeyi kaçırmadığım için o kadar mutluyum ki. Ona dair herhangi bir ilki unutmamak yapmadığım yok.

Bugün bile yüzüne baktıkça "Bu çocuk benim mi?" diye sormadan edemiyorum.

Arada bir bırakıp gidiyorum onu annelere en fazla yarım saat dayanabiliyorum onu konuşmadan. Anlatılacak o kadar çok şeyi var ki? Her gün bir merakla uyanıyor. Eve giriyorum, kapının arkasında beni gördüğünde gözlerinin içi gülüyor ya içimdeki duygular tarifsiz oluyor. Biraz geç kalırsam oda oda dolaşıp beni aramaya başlıyormuş. Söyleyin kim sizi bu kadar çok sevebilir ki? Sanki biri beni ilk defa seviyormuş gibi hissediyorum bazen. 

Anlatamıyorum onu kelimelerle sizlere. Söyle düşünün dünyada en çok sevdiğiniz insana neler hissediyorsanız onu hissediyorum. Yok tarifi duygularımın. 

Diye bileceğim tek şey iyi ki Ecem'i doğurmuşum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...