26 Mayıs 2014 Pazartesi

Her Şeyi Değiştiren Adam

Yıl 2009. Cem'le tanıştım.

Hayatım birden değişti. Artık İzmir'i taşıyamıyorum omuzlarımda derken hayatıma girdi. Öyle bir aşk yok. Her gördüğümde kalbim yerinden çıkıyordu. O kalp çarpıntısı hala devam ediyor.



Ben bir anda vazgeçtim Akçay'a dönmekten. Hayatım da verdiğim en büyük karar herhalde. Tüm yaşamımı onunla geçireceğimi en başından beri biliyordum. Çok inat ettim. "İşte bu" dediğiniz anlar vardır ya işte bu dediğim şey Cem'di.

Tüm hayallerimi onunla gerçekleştirdim. Beni mutlu etmek için her dakika uğraşan adam.

Kavgalar, inatlaşmalar, saatlerce dertleşmeler hepsi bizi şuan ki halimize getirdi.

En yakın dostum, ev arkadaşım, iş ortağım kısacası herşeyim Cem seni çok seviyorum.

2012 yılında ona bu videoyu hazırlamıştım. Herhalde 50 yıl geçse de hep bugün bu videoyu oturup izleyeceğim. 80 yaşına gelse de hep doğum gününü kutlamaya devam edeceğim.

2 yıl geçmesine rağmen bizde çok şey değişmiş. Sanki yaşlanmışız.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...