5 Mayıs 2014 Pazartesi

Merhaba Dünya, Ben Ecem.

Merhaba Dünya, ben Ecem. Sana geldiğim ilk günü anlatmak istiyorum.



Sıcacık bir ortam. Sıkışık ama mutluydum. Bir sabah aniden dahada sıkışmaya başladım. Etrafım kasılıyor gevşiyor. Annem olduğunu söyleyen ses dışarıdan sesleniyor "Hadi kızım in aşağıya. Çık oradan" diye. İnemiyorum aşağıya. Bir boru tutuyor beni olmuyor. Kurtulamıyorum. Annemi dinlemek istiyorum ama yok nafile.

Devamlı sarsılıyorum. Yürüyor galiba kadıncağız. Canı çıktı. Benimde midem bulandı. Az otur da bir bakayım kurtulabilecek miyim şu borudan?

Her dakika sıkışıyorum ama değişmiyor. Dışarıyı dinliyorum. İnlemeler, ilk sıkışıklık başlayınca çığlıklar. Beni ittirmeye çalıştıkça ben yukarıya toplandım. Sonra ses bağrışlar kesildi. Ortam sakinleşti ama o sıkışıklık bitmedi. Sıcaklık, daralma, inleme yok ben olduğum aynı yerdeyim.

Artık bilmiyorum kaç saat geçti kendimden geçmişim. Dışarıda tekrar hareketlikler başladı. Sesler git gide yaklaştı. Dışarıda ara ara duyduğum sesi daha net duymaya başladım. Birden çatım aydınlandı. İki tane benimkilere benzeyen ama benimkilerden oldukça büyük iki el yaklaştı. Daha önce hiç görmediğim bir ışık. Büyük bir sessizlik. Nereye gitti o davullar?

Tanrım ne oluyor? Hayır hayır canım yanıyor. Ciğerlerime ne yaptınız benim? Çok acıyor çok acıyor. Yardım edinnnn!!

Benim canım yanıyor üstüme bir şeyler giydirdiler. Bunlar nee? Ben çıplakken çok mutluydum.

İşte orada sesini duyuyorum. Ne kadar netmiş sesi. Boğuk boğuk  dinlediğim ses yanımda. Bu kadının bedeni yok mu sadece kafasını görüyorum. Konuşuyor. Çok anlamıyorum dediklerini ama çok tatlı bir ses. Sakinleşmeye başladım.

Ayırmayın beni ondan nereye götürüyorsun kadın beni? Bu kadar insan da nereden çıktı. Seslerini az biraz hatırlıyorum ama tanımıyorum. Nerede o sesini annemden çok sevdiğim kişi? İşte bu? Tekrar rahatlama. Beni hiç bırakma kucağından babam olduğunu söyleyen kişi. Ne oldu gözlerinde sıvı var? Aaa hepsinin gözlerinde sıvı var? Bunlar beni gördüklerine sevinmediler galiba?

Hey! İçimde değişik bir şeyler oluyor. Bir şeyler içmeliyim. Bana içecek bir şeyler verin.

İşte o günden sonra bir çok şeyi öğrenmeye başladım. 1 yılda bir çok hatıra biriktirdim. Eh yavaş yavaş paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...