8 Eylül 2014 Pazartesi

Yaptım oldu - katkisizsevgi.com

Yemek yapmaya bayılıyorum. Eskiden beri çok severim yemek yapmayı. Evlendikten sonra biraz mecburiyet, biraz kocadan aferin alma çabalasıyla baya baya kıvırmaya başladım yemek yapmayı.


Eskiden beri çok severim dedim ya, yapmayı tek sevdiğim şey makarnaydı. Değişik bir sürü sos yapmak, hatta bulursam hazır almak ve denemek bayılırdım. Eh evlenince tepende "Değişik bir yemek yapsana." diyen bir koca olunca arayışlara düştüm.

İlk yol göstericim Jamie Oliver oldu. Bayılıyorum adamın yaptığı her şeye. Ama soslarını bulmakta zorlanıyorum. Yemek bloglarını takip ediyorum ama sanki çoğu denenmemiş tarifler. İşte böyle arayışlar içindeyken Banvit toplantısında katkisizsevgi.com sitesini öğrendim. Site çok açılmadan demiştim size "Bu kanatlar sizi çok şaşırtacak" diye. İşte beni çok şaşırtıyor.

Bir kere site tam dalgın annelere göre. Nasıl mı? İlk önce yapmak istediğiniz yemeği seçiyorsunuz. Sonra adım adım tüm herşeyi anlatıyor. Siz aşamaları atladıkça sitede tıklıyorsunuz, üstü çiziliyor. Hem yemek yaparken hemde çocukla top oynayabilirsin. "Tuzu attım mı atmadım mı acaba?" gibi soru sormana gerek kalmıyor.


Piliç rostayu denedim. Ev ahalisi bayıldı. Birde sükse yaptım ki sormayın. Sanki rostoyu kendim bağlamışım gibi oldu. Bende hazır aldım demedim. Okuyacaklar biliyorum ama itiraf ediyorum banvitburada.com'da öyle hazır bir şekilde satılıyor. Sonuç itibariyle o lezzetli şeyi katkisizsevgi.com sitesinden bakarak BEN yaptım. Pişiripte yollamadılar ya bana.

 Jamie'cim de bu işin kralı ama onun tarifleri yazarken bazı şeyleri atlayabiliyorum. Katkısızsevgi.com' da böyle bir ihtimal yok :)

Kocamın dediği gibi ben bir Ev Ahçısıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...