27 Mayıs 2015 Çarşamba

Ünlü Hamile Abiyeleri

Kabul ediyorum kafayı bozdum elbise konusunda. Baya tacizlerde bulunuyorum yakınımdakilere. Hepsinde aynı tepki "Ayyy canımmmm çoookk yakışmışş!!". Ne desinler? Ne diyebilirler ki başka?

Arada canım "Canım yani bu kadar oluyor. Hiç hamileleri düşünmeden kataloglar basıyorlar, elbiseler dikiyorlar. Sanki herkes sıfır beden. Bir de hamile olmasan, ohooo neler olur sana neler?" Önce halimi bilmesem yiyeceğim de, olsun bu sözleri duymak güzel.



Düğüne kadar tacizlerime devam edip motivasyonumu arttırıp ful özgüvenle gideceğim. Özgüvene kaptırıp kendimi pistte tepinirken bulursam, bazıları tarafından "köyün delisi" bu herhalde diye düşünce oluşturabilirim.

Kendime başka güven kazandırma yöntemi buldum. Hamile ünlülerle kendimi karşılaştırıyorum. Bana iyi bir eğlence oldu. Ünlülerin hamileyken abuk sabuk kıyafetlerini bulup millete gönderiyorum. Öyle böyle değil bir dedikodu bir dedikodu bende. Yani ömrü hayatımda karşılaşma ihtimalim olmadığından dolayı atıp tutuyorum. Karşı taraftan tepki alıyorsam eğer geyiğin dibine vuruyorum. Mesela;

 "Bu kadın böyle olduğuna ben normalim. Yanaklara bak nasıl dolmuş. Normalim normal!"



"Rahat 100 kilo almış.  Ben sadece 3 kilo aldım. Hıh! Poposuna bak YUH!"





"Kızım dünyanın en güzel kadına bak. Nasıl da yayılmış memeleri? Ama ya kadın bu haliyle bile güzel. Sanki burnu büyümüş gibi di mi?


Sonra Angelina Jolie'nin diğer hamile resimlerine baktım ve yorumum

"Yok artık! O bile kendine göre elbise bulamamış. En ünlü modacılara bu elbiseyi mi diktirmiş?"


"Bu kadındaki özgüven bende olsa uçardım herhal"



"Ünlü hamile pozu bu galiba. Bu ne yaa! 'Şişman olmamın bir sebebi var.'dermiş gibi"






Daha varda bunlar en kibarlarıydı. Hamileysen "hamile abiye" yaz Google moralin düzelsin. Biraz kurcaladın mı, başka dillerde aynı kelimeyi ararttın mı ne pozlar ne abuk sabuk elbiseler çıkıyor anlatamam.

Elbiseyi bugün aldığım için artık bu eğlencem bitti. Derin bir nefes almış oldum. Gerçekten hamileysen ve son aylardaysan giydiğin hiç bir elbise güzel durmuyor. Bir tek seni mutlu eden giydiğin o dar elbisenin içinden bebeğinin tekmelerinin görünmesi oluyor.

Şimdiden iyi eğlenceler size :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...