26 Kasım 2015 Perşembe

Hilal'in Mucizesi : 15. Hafta


Artık kendimi daha iyi hissettiğim doğrudur...15. haftanın verdiği rahatlık artık iyice hissediliyor.

Ağrılarım, uyku ve yorgunluk hallerim çok şükür geride kaldı. Hamileliği kabullenişim ve bebekle aramızda ki bağda hızla gelişiyor. Bazen kendimi onunla konuşurken buluyorum. Bizim ev fazlasıyla gürültülü olduğundan aslında çok fazla yalnızlık hissettiğini sanmıyorum miniğin.

Akşamları da bu gürültünün kendisine verdiği keyif ya da rahatsızlık (ne olduğunu bilemediğim) hali bana epey yansıtıyor. Doktorlar henüz bizi duymadığını söylese de hissetmediğin konusunda kesin bir bilgi yok. Ben senin de bizi hissettiğine inanan duygusal bir anneyim.


Karnım deseniz "5. ayın bittimi mi?" sorularına muhatap kalacak kadar büyük. Elbette ki bu seferde mi ikiz sorularına sebep olsa da sadece 15 haftalık olan bu minik içeriden ve dışarıdan varlığını hissettirmeye devam ediyor.

İlk gebeliğimde Derin ve Deniz’i hissetmem 20. Haftaları bulmuştu. Yani epey uzun süre sonra hem de ikiz olmasına rağmen, bu sefer ise herşey çok daha hızlı gelişiyor. 12.haftadan bu yana içimde debelenen bir minik var. Kendisine geceleri olan hareketliliğinden dolayı uyku saatimiz olduğunu sabah görüşmemiz gerektiği söylesem de gecelerin bebeği olacağını şimdiden belli ediyor.

Derin ve Deniz her akşam yanıma gelip karnımı seviyorlar. Özellikle Deniz çok duygusal bir çocuk. Öpmek istiyor karnımı. Açıyoruz elleriyle seviyor, öpüyor. Derin "Anne bebek çok büyümüş." diye şaşkın şaşkın bakıyor yüzüme. Biraz daha farkında olarak beklemelerini çok isterdim kardeşlerini. Ama hayat bize bunu nasip etti
.
Miniğimizin bu haftalarda yaşadığı değişim ve gelişimleri tek tek yazmama gerek yok sanırım. İnternetteki hamile günlüklerinden gün gün hatta abartıp saat saat bebeğinizin gelişimi hakkında hayaller kurabilirsiniz. Ben ikizlerde çok kaptırmış olsam da kendimi, bu defa biraz daha sakin kullanıyorum sanal alem hamile bilgi sitelerini.

Evet; bu haftalarda ki asıl önemli mevzuya gelirsek... Tabi ki ailemizin yeni üyesinin cinsiyetini bizde çok merak ediyoruz.

Bununla ilgili çeşitli koca karı yorumları ve hissel arkadaş çevremi de sayarsanız çeşitli fikirler var tabi ki.

Peki ya doktorumuz ne diyor? Onunda geçen haftadan bir tahmini bu hafta da kesin bir fikri var. 

Bugün sizlerle bu konuyu paylaşacağım bir yazı hazırlamak niyetindeydim ki iş yerinde neredeyse aynı günlerde olduğumuz arkadaşımın iki haftadır erkek beklediği minnoşun kız olduğunu öğrenmesiyle vazgeçtim.

İnsan kendini hazırlıyor nede olsa. İsimler aranmaya başlanıyor, hayaller kuruluyor. Elbette hayal kırıklığı değil yaşanan. Evladın kızı erkeği olmazda, insan bilince bağlanıyor sanırım.

Bu hafta tekrar kontrolümüz var o zamana kadar bu belirsizlikle yaşamaya devam edelim. Merakta bıraktıysak affola..

Bugün çok güzel bir şiir okudum; okumaya doyamadım; içinde kayboldum; sanki kendime yürüdüm; büyüdüm... Size de keyif vermesi dileğimle.

‘Bir kadını ortadan ikiye böl,
Yarısı annedir,
Yarısı çocuk.

Yarası sevgili,
Yarası aşk,

Duyanlar bunu bilmez,
Görenler anlamaz bunu.

Yarısı rivayettir,
Yarası gece.’

CEMAL SÜREYA



Hilal Anne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...