12 Ocak 2016 Salı

Kim Bu Mucizenin Annesi 11. Hafta

Geçen haftaki kahverengi akıntının tam belli olmaması hala kafamı kurcalıyor. Doktorumla konuşurken idrar yolları enfeksiyonun kahverengi akıntıya sebep olup olmayacağını sordum. Doktorum çok üzerinde durmadı bu ihtimalin ama içine sinmiyorsa yaptır bir tahlil dedi.
Gebelikte idrar yolları enfeksiyonu kaçınılması gereken durumlardan biri. Teknik olarak bu durumun neden tehlikeli olduğunu açıklamak bana düşmez burada. Endişelerinizin en güvenli, en doğru muhattabı doktorunuz çünkü.

İdrar yolları enfeksiyonun belirgin belirtileri var. Sık sık tuvalete gitmek, tuvalete gidecek gibi hissetmek ama tuvalete gidince eli boş dönmek gibi. İkisini de yaşıyorum ama gebeyim ben yahu. Çok doğal bunlar. Deniyorum kendimi, bakıyorum. Olmuyor doktora gideyim de içim rahat etsin dedim en sonunda.

Bir sabah işe gitmeden önce tekrar doktora gittim. Anlattım derdimi. Anlayışlı, güleryüzlü bir doktordu. Dinledi, içime sinmesi için yazdı tahlili. 1-2 saat içinde halloldu her şey. Sonuçla gittim doktora. Sonuçların temiz, herhangi bir enfeksiyon belirtisi olmadığını söyledi. Son şıkkı da devreden çıkarmış oldum. Zaten ilacımı da kullanıyorum. Kendi kendimi "Aaaay yeter düşünme." diye bir fırçaladım. Bazı konularda ise yarıyor. Haftaya daha başka hastane maceraları beni bekliyorken vazgeçtim düşünmekten. Oluruna bıraktım herşeyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...