28 Ocak 2016 Perşembe

Hilal'in Mucizesi 25. Hafta

Minik kızım  ve ben beraberliğimizin 25.haftasını yaşıyoruz. Geçen ay yaşadığım ağrılar sebebi ile kendimi daha fazla güveneceğim bir doktorun eline teslim etme vaktinin gelidiğini anladım.

Süt annemiz Açelya’nın da doktoru olan meşhur Burak Bey’le bizde bu vesile ile tanışmış olduk. Gerçekten muayeneleri, görüşmelerimiz ilgi ve bilgisi ile beni oldukça rahatlattı.
Bebeğimin gelişimi hakkında detaylı incelemeler yaptı. Şimdilik herşey yolunda ve bebeğimizin sağlığı gayet iyi. Peki, bu ağrılar neyin nesi?

İkiz doğumda vücudumun epey yorulduğunu, karın ve rahim kaslarımın henüz istenen ve yeni bir gebeliği ağrısız geçirecek kadar sıkılaşmadığını anlattı bana. Derimin bile inceldiğini söyledi. Tam muayene sırasında bebeğimiz her bebek gibi sadece cenin pozisyonu aldığında ben ikizlerde sancı çektiğim günlerdeki karın şekli ile karşı karşıya kaldım.

Tabii ki sancı diye tariflediğim şey tam da bu idi. Ama bunun sancı değil bebeğimin normal hareketleri olduğunu anlattı bana. Bu hamileliğimde bebeğimin hareketlerini fazlası ile hissedeceğimi söyledi. Zaten kimseleri inandırmasam da 12. haftadan bu yana çok net hissediyorum küçük hanımı.
İlk danıştığım konulardan biri ise sezaryen sonrası normal doğum ihtimalimdi. Bu konu hakkında ben detaylı araştırmalar yapmaya başladım. İlk kez bir doktor normal doğumu duyunca saçları diken diken olmadan baktı yüzüme. Ne kadar istekli olduğumu gördü ve beni dinledi. Elbette ki şartlar istediğimiz gibi giderse bunu denemek istediğimi anlatabildim; bebeğin ve benim sağlığımda durumu desteklemeyen bir gelişme olursa elbette sezaryen olabileceğimi biliyorum. Bakalım, umarım ikimiz için de en kolay ve sağlıklısını başarabiliriz.

Bu hafta şeker yüklemem yapılacak. Her hamileye de söylediğim gibi bu işlemin gerekliliğine inanlardanım. Umarım sorunsuz geçer.

Ben hamilelik anılarımdan çok Derin ve Deniz’in bu hamilelikte bana eşlik edişini saklamak istiyorum. Deniz her akşam mutlaka bebeği öpüyor; kulağını dayıyor karnıma ve bebeğimizin balık kraker istediğini söylüyor... Derin, ne yese mutlaka benim ağzıma bir parça veriyor. Bebek ister anne. Dünyalarında bir bebek geleceği fikri var artık ama gelince neler olcak bu konuda benim bir fikrim yok.

Evimizin en önemli konularından biri elbette ki bebeğimizin ismi. Derin ve Deniz çok karalı bir şekilde PEPE nin teyze kızı olan SHELİA olsun istiyorlar bebeğin ismi ama ben pek sıcak bakmıyorum....

En klasik bir çok kişi DERYA koymamı bekliyor. Derin –Deniz – Derya iyi bir bütünlük aslında ama ben bu kadar uyum peşinde değilim sanırım bu sefer.

İsim konusunda sıkıntımızı sizlerle paylaşmak istedim arayışımız devam ederken belki güzel fikirlerinizle bizi desteklersiniz...

Şöyle okuyunca içime, dilime sinsin. Anlamı güzel olsun istiyorum. Kızım adını sevsin istiyorum. İnsan anne olunca ne çok istiyor böyle...


Hilal Anne


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...