11 Şubat 2016 Perşembe

Hilal Anne : Derin, Deniz Deriz

Tarifi yok...

Tasviri yok...

Kelimeler anlamsız ...

Her gün varlığınıza şükürler eden ben bugün gözyaşlarımı tutmakta zorlanıyorum....

Derin kızım ; Nazlı kızım; en renkli yanım; ömrümü bir bakışına feda ederim... İyi ki geldin... İyi ki beni sen anne yaptın...

Deniz oğul; sakin oğul; en güçlü yanım; ömrümü bir gülüşüne feda ederim... İyi ki geldin ... İyi ki beni sen anne yaptın...

İyi ki kardeş; ikiz; karındaş oldunuz...

Bana dünya da bir çok kişinin yaşayamayacağı anlar, anılar yaşattınız...

 3 yıl rüya gibi geçti...

Her gün büyüdük, büyüttük birbirimizi.

Çok mu kolaydı elbette hayır!!!

Tecrübesizliğimiz çoktu ama 'AŞK' ımız ondan da çoktu...

Belki de bu yüzden 'AİLE' miz çok güzel oldu...

Şükürler olsun sizi bize verene.... Huzurunuzu eksik etmeyin...

Hilal Anne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...