11 Şubat 2015 Çarşamba

Hilal Anne : İyi ki Doğdunuz

Bugün benim doğurduğum gün, dile geldiğim, bildiğimi sandığım her şeyin tekrar anlamını bulduğu, A’dan Z’ ye tekrar tanımlandığım, yeniden yaratıldığım, içimde ki milyonlarca Hilal’den sadece biri olup yıllardır tanışamadığım ‘ANNE HİLAL’ ile tanıştığım gün… Bugün benim ölmekten korkmaya başladığım gün. Yaratılan herkesi sevmeye başladığım gün yaratandan ötürü.


2 yaşına bugün giren DERİN VE DENİZ'le önce bakmayı sonra görmeyi, biraz yürümeyi ama daha koşmayı değil. Gülmeyi, ağlamayı ama daha konuşmayı değil. Sizin yaptığınızı sandığınız, benim de yıllarca yaptığımı sandığım ama 2 yılda onlarla yeniden yapmayı öğrendiğim milyonlarca şey.
Yavaş yavaş büyüyoruz büyütüyoruz birbirimizi sonsuz bir keyif ile...

Bazen onları düşünürken sonsuz bir boşluğa düşüyorum. Hani ilkokulda güneş sistemini anlattıkları derslerde uzayı sonsuz boşluk diye tanımlarlardı ya, ben hiç anlamazdım nasıl sonu olmaz ki bir şeyin, illa ki vardır da bulamamışlardır daha derdim… İşte o boşluğu tanımlıyor zihnim bir anda…. Mahallede ileri zekalı olduğu için delirdikleri iddia edilen o delileri anlıyorum bir an, muhtemelen bu hissettiğim şeyi hissediyorlardı o hale geldikleri anda.. Aklımı kaybetmekle hakim olmak arasında bir yerde kalıyorum o an. Anne olmanın sonu yok. Sonsuz bir boşlukta yürümek annelik, dünyayı doğurmak annelik.

Savaşları bitirmek, açları doyurmak tüm kötüleri tarihten silmek istemek annelik. Onlara öğretecek ve onlarla öğreneceğim her şeye hazırım. Bir gün onlara vereceklerim bitecek, onlardan yeni şeyler öğreneceğim anlar geldiğinde ki gözlerini, şarkı söylerlerken ki seslerini, kavga ettiklerinde ki hırslarını, her hallerini hayal etmekle geçiyor günlerim.

Doğum yapmama sadece 2 gün kala yine uyuyamadığım bir sabah köründe onları karşılamaya yetmeyen ve belki de 1000 muhteşem cümleyle ödüllenebilecek gelişlerine bir şeyler yazmışım. Bu zamana kadar kimselere okumadığım o mektup şimdi 2 yaşlarına armağanım olsun.

Herkesin evladı güzel yaşasın, gülerek yaşasın. Dünya zor hayat zor olsa da benim de sizin de evlatlarınız daha çok gülen olsun, güldüren olsun.

Onca kelimenin için de yine en çok yakışan bu güne.
İYİKİ DOĞDUNUZ DERİN VE DENİZ.
09.02.2013 saat: 05.07
Ne zaman kalemi elime alsam nereden başlayacağımı bir türlü bilemediğim, tabi ki ömrümün en farklı tecrübesi sizlersiniz. Kendimi bildim bileli hayalinizle yaşadım. Yaşadığım ömrün bana ait olan hikayesinin hep sizinle başlayacağına inanırdım. Sizden önceki ömür beni dünyaya getirenlerin hikayesi, sizden sonra ki ise benim hikayem olacaktı.
Dile kolay 28 yıl sürdü sizi bulmam. Ama çok şükür bedenimdesiniz artık. Hep dedim onları bedenim de hissettiğim ilk günden itibaren yazacağım onlara diye ama öyle olmuyormuş. İnsan yaşadığı mucizenin keyfini kelimeler ile anlatamıyormuş. Hep arkasına saklandığım kelimeler konu siz olunca anlamsız ve yetersiz kaldılar. Tabi şunu da belirtmek lazım ki bu mektubu çoğul eklerle yazıyor olmakta ayrı bir keyif.
Ömrümün en zor, en güzel, en büyük ve en doğru kararıydı babanızla evlenmek. Ona olan sevgimin ve aşkımın tarifi ve ölçüsü yok. Siz birbirine gerçekten aşık bir anne-babanın bebeklersiniz. Yaşadığımız onca sıkıntıdan sonra evimizin sizinle şenlenecek olması bizim için hayatta bazı karar ve adımları doğru attığımızın göstergesidir bence.
Belki de bir haftadan daha az kaldı gelmenize. Sancılarım başladı. Sizi içimde yaşamak muhteşem bir deneyimdi. Tekmeleriniz, hareketleriniz. Keşke diyorum bazen babanızda benim kadar şanslı olabilseydi, sizi benim kadar erken hissedebilseydi.
Evet, sancım var ama o bile sizden gelince tatlı oluyormuş.
Bütün hazırlıklarımız tamam, dört gözle yolunuzu bekleyen, sizi her zaman karşılıksız ve sonsuz sevecek anne ve babanız dışında bir sürü büyük yürek var burada.
DERİN LAL VE DENİZ BURAK….
Hiç şüpheniz olmasın ki biz her zaman sizin yanınızda olacağız. Her halde ,her şekilde, sorgusuz , sualsiz, bedenen ya da ruhen..
Allah'tan dileğim umarım bizim çocuklarımız olduğunuz için hiç pişman olmazsınız. Dilerim babanız gibi vicdanlı, ananeniz gibi güzel gözlü olursunuz. Annenize ise aşkınız benzese yeter. Dilerim sizde bana benim size olduğum kadar aşık olursunuz.
Bugünü çok bekledim… Elimi hiç bırakmayın olur mu?
Anneniz Hilal


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...