9 Şubat 2015 Pazartesi

Mucize'nin Günlüğü : Ne Bu Veletin Cinsiyeti?


Ne bu veletin cinsiyeti? Kaç haftadır bu soruyu soruyorum kendime. Dostlarım arasında tartışıyorum. Özellikle İzmir Annelerinin arasında oylama bile yaptım. İsmi bile hazır. Kendini belli etse de ismiyle seslensem diye bekliyorum. Herkes soruyor "Ne oldu göstermedi mi?" Ecem bu kadar merak etmemiştim. Kız olacağından o kadar emindim ki.İstediğim kızdı ve kızım olacaktı. Cem meraklıydı. Doktoru bile çileden çıkardı.



Mucize edepli çıktı. Apış arasını hiç açmadı. Bağdaş kurmuş öyle mıh gibi oturuyor. Geçen hafta gittiğimiz kontrolde zaten orasını değil neredeyse hiç bir yerini görememişti doktor. Gir çık gir çık ultrason odasına saati 7 etmiştik. Doktor bizi arada bırakmıştı. Kız mı Erkek mi cevabını alamamıştık.


Midem bulanıyor, içim kımıl kımıl. Nereye başımı koysam bilemiyorum. Başımda değişik bir ağrı. Yatsam şuan uyurum. Bir rahatladım bir rahatladım. İçimin yağları eridi. Heyecanım çok. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi.


Doktorun yanına gitmeden önce 2 saat önce yemek, yarım saat önce tatlı yedim. Ultrason odasında girdiğimizde çık bir daha gir olmasın diye.

Ben hazırım artık Mucize açmalı bacak arasını. İG de paylaşım yapınca heyecanım daha da arttı. Bir çok insan benden daha heyecanlı olması merakımı iyice arttırdı.

Dınını DINNNNNNN!!!!!

Odaya girdik. Maaile hazırız. Herkesin telefonları hazır. Kimse telefonunu meşgul etmiyor.


Doktor odaya giripte göbeğime ultrason aletiyle bakmaya başlayınca Ecem bana bir şey oluyor diye korktu. Mızıklanmaya başladı ama ben ekrana bakmaktan bir an kaçırmamak için müdahale edemiyorum Ecem'e. Sanki o an görüpte söyleyecek doktor. Ananne kucaklayıp çıkardı. Artık pür dikkat ekrandayım. Doktorun ağzından çıkacak kelimeyi bekliyorum.

Mucize yine bağdaş kurmuş oturuyor. Hafif hafif bir şeyler belli. Görüyorum ya resmen. Bir şey diyemiyorum. Keşkül kıvamındaki göbeğimi sallıyor doktor. Pozisyonu artık net!

Amanın o ne???

PİPİ mi o??

Şaka gibi duruyor orada.

Erkek mi o?

Doktor kordon olabilir dedi ama bariz belli: Kıvırma doktor! Apış arasından da kordon geçmez ya.

Profilden de görünce PİPİyi ikna oldu.

Mucize yine bize büyük bir süpriz yapmıştı. Çünkü biz son bir haftadır onu "Defne" diye seviyorduk. Öyle bir kıza alıştırmıştık ki kendimizi. Doktorun son sözlerinden kız olduğunu sanmıştık.

Birde benim ailede 20 yıldır hiç erkek olmayınca. Kendimizi soy kurutan olarak ilan etmiştik. Benden oğlan çıkmaz modun da dolaşıyordum.

Süprizleri seven Mucize'm bizi yine şaşırtmıştı.

Ben oğlan anası oluyorum oğlan.

Ve artık Mucize bir sıfat. Onun adı BURAK!


Nasıl sevindiğimi anlatamam! İçim kıpır kıpır! Ben oğlan anası olmaya çok hazırmışım. İçimdeki kaynana çıktı resmen. Orada gizli saklı oturan bir kaynana varmış.

Dünyadaki şanslı ailelerdeniz artık. Bir kızımız ve oğlumuz var. Kimse önümüzde duramaz bizim.

Bu satırları yazarken ki gülümsememi hayal edin. Batmandaki Joker gibiyim ağzım kulaklarımda hemde istemeden.

5 yaşına kadar ki doğum günü konseptlerim hazır. Her yeri papyon yapacağım. Bir Whoian olarak renkli papyonlara tapacağım. Spiderman manyağı olarak odasını hayal edemiyorum.

Ecem'i ilk başta pembelere boğduysam onuda mavilere boğacağım. Ayyyyy çıldıracağımmm. Çok şanslıyım çok. Aynı sene içinde deniz kızlı doğum günü yaparken bir kaç ay sonra Red Kit li yapabileceğim.

Her şeyi, her konuyu paylaşabileceğim içimden kanımdan arkadaşlarım olacak. Analarıyım sonuçta beni dinlemek zorundalar. HAHHAAH!!!

Aklım almıyor içimde bir PİPİ var. ŞAKA GİBİ!

Süt Anne.


Süt Anne'nin diğer yazılarını okumak için tıklayın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...