30 Aralık 2015 Çarşamba

Hilal'in Mucizesi Kız mı? Erkek Mi?


Eve girdiğimde beni maviş gözleriyle karşılayan  boncuğum ilk önce ellerime bakıyor..

"ANNE !!! Ojeee sürmemişsin!"

Bu nasıl bir iç güdüdür? 2 yılın hangi anında bir kız çocuğu bunları öğrenmiş olabilir? Bu kadar çok nasıl bilinir?

"ANNE! Sen gelin olmuşsun!"

"Evet anneciğim olmuştum."

"ANNE!!! Ben de gelseydim."
Şok şok...

Ne cevap verilir ki?

Bir kırmızı renk var dünyada bence birde Derin'in gözleri. Evde herşey kırmızı alınıyor. Çünkü Derin öyle seviyor. Uykudan gözünü açar açmaz kırmızı çoraplarını ve kırmızı eteğini kucağına alıp odadan öyle çıkıyor.

Bilenler bilir ilk günden beri erkek bebek isterdim. Bir kızım bir oğlum olacağını öğrenince çok sevindim, çünkü yeterince korkuyordum iki kızım olmasından. Özel bir nedeni yok aslında bir kız çocuğa hissedeceğim yoğun duygulardan korktum hep. Elbette ki evladın kızı erkeği olmaz bu başka bir his. Koruma, kollama, sahiplenme en çokta bunlardan bunaltmaktan korktum kızımı.

Ta ki... Derinin yüzünü görene kadar. Ruhumdan bir parça vardı sanki gözlerinde. Şimdi yüzüme bakıp

"ANNECİĞİM!!! Sen çok güzelsin."diyor ya...

Ben bunu hak edicek ne yaptım diye düşünüyorum kendi kendime. Bu bir ödül olmalı, bu bir rüya. Kendi güzelliğini göremeyen gözleri beni dünyanın en güzel kadını sanıyor. Allah'ım beni ne büyük bir aşkla ödüllendirdin sen. Tüm şükrüm, şükranım sana...


Hayatımın en kötü yönünü söyleyeyim mi size? Ne babasızlık ne de yıllarca evlat hasreti çekmem. Hayatta beni yoran ,üzen ve kendimi en çok yalnız hissettiğim konu;

KARDEŞSİZLİK

Tutunacak bir dalımın olmaması, bazen sığınacak bir liman, bazen sırdaş, bazen candan öte biri. İşte tüm bunları hep yakın arkadaşlarımla doldurmaya çalıştım hep. Bazen doldu, bazen dolmadı, bazen doldu sandım.

O yüzden hep çok çocuğum olsun istedim. Birbirlerine dayansınlar istedim. Dualarım kabul oldu. Derin ve Deniz birbirine hem kardeş hem karındaş oldu. Ve şimdi bir can daha katılıyor aralarına. Evet; bir kızım daha oluyor. 

Derin'e bir kız kardeş, bir yoldaş. Deniz'e bir göz bebeği ,bir yoldaş daha geliyor. Bana korunacak, kollanacak bir nazenin daha geliyor. Bir kez daha kız babası oluyor şanslı babamız.

Heyecanımız tarifsiz...

Bir annenin belkide hislerinin en tarifsiz olduğu haldeyim. Kızlarım, nazlarım. Hayat hep iyilerle ve vicdanlılarla karşılaştırsın sizi.

Oğlum... Hep iyi bir abi ol onlara; babandan sonra onları bu dünyada karşılıksız sevecek tek erkek sensin. Onlara bunu hep hissettir. Güven denizinde yüzdür onları. Senin yanında arkalarına bakmasınlar. Senin yanında önlerinde duran olmasın. Evet, oğlum daha sen minicikken zor bir sorumluluk veriyorum belki de sana. Ama bil ki dünyanın en güzel hazinesine sahipsin artık. Bu hazineyi senden başka kime emanet edebilirim ki?

Birbinizin uzağına düşürmesin kader sizi. Gözümün nurları..

Kızlarım ve oğlum. İşte benim tüm hazinem.


HİLAL ANNE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...