22 Mart 2016 Salı

Kim Bu Mucizenin Annesi 21. Hafta

   
  Bazı haftalar nasıl koşuşturmalı, nasıl hareketli geçiyorsa bazı haftalar da dingin, sakin, sessiz geçiyor. 21.hafta ikinci şıkka örnek bir haftaydı.
Hafta sessiz,sakin,dingin amma içimdeki velet kıpır kıpır, fokur fokur. Bennuşka böyle miydi hiç hatırlamıyorum. Bennuşka kızımın takma adlarından biri. Kimin içinden nasıl geliyorsa öyle sesleniyoruz birbirimize evde. Yeri geliyor sinirler zıplamışsa gayet ciddi bir ses tonuyla ismen hitap ediyoruz, yeri geliyor sevgi pıtırcığıysak "Minnoş" takma isimlerle hitap ediyoruz. " Merhamet " diye bir dizi vardı. Bölümü bölümüne takip ettiğim ender dizilerdendi. Orada sarışın minnoş bir kız çocuğu vardı. Rus'tu kız çocuğu. Annesinden almışlardı onu, "Mamuşka" der dururdu kız. O "Mamuşka" oldu bize Bennuşka . Ne alaka dediğinizi duyar gibiyim. Amaaan ne bileyim işte öyle bir çağrışım yaptı bizde ve ortaya çıktı.

         Tuna'dan bahsediyordum. Tuna'nın herhangi bir takma adı yok henüz. Yakında ona da bir tane çıkar. Fokur fokur beyimiz maşallah. Hareketleri oyunla benim aramda şimdilik. Birkaç haftaya dışarıdan hissedilmeye başlanır. İkinci hamileliğin bir getirisi sanırım bu. Bebek hareketlerini daha net anlamak. Her darbede gözüm karnımda. Dikkatimi dağıtıyor.

         Ögrencilerime durumu yüzeysel olarak anlattım. Çünkü bir sonraki eğitim-öğretim yılında ilk dönem okulda olmayabilirim. Bennu'da böyle bir şeyi ihtiyaç duymamıştım. Evime yakın bir okula atanmıştım ve ders saatim azdı. Bennu 4 aylıktı okula başladığımda. İki emzirme arası derse girip geliyordum. Ama bu sefer doğum sonrası iznimin tümü yaz tatiline denk geliyor. Tuna'yı 2 aylıkken bırakıp gitmek istemiyorum ki malum evdeki bebe sayısı birdi iki oldu. Ne kadar uzatsam ikisi için de kardır diye düşünüyorum.

          Ögrencilerim demisken cok alemler yahu. Geçenlerde biri "Ne gerek var gitmeyin öğretmenim." diyor. "He. Çocuğum şuracıkta tahtanın önünde doğurayım." dedim. Gülüştüler. Sonra vurdular geyiğin dibine. Beşik getireceklermiş, bebeği sırayla sallayıp uyutacaklarmış. "Yok daha neler!" dedikçe coştular. Aslında yapacakları tek şey bebeğin ilk feryatında bebeği kucağıma atıvermek olacak da haberleri yok yavrucakların.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...