11 Mart 2016 Cuma

Kim Bu Mucizenin Annesi Kim? 20. Hafta

Merhaba,

Ben Sinem. 


20 haftadır beni okuyorsunuz. Bazı şeyler planladığımız gibi gitmeyince bu haftaya nasip oldu tanışmamız. Tanıştığıma memnun oldum. 

31 yaşıma doğru ilerliyorum. Öğretmenim. Artısıyla eksisiyle seviyorum mesleğimi. Her gün ailemden çok öğrencilerimi görüyorum. Ortaokulda çalışıyorum. Bu sebeple hiç çıkmıyorum ergenlikten.

Bir kızım var : Bennu. Ailemizi küllerinden yeniden doğuran, tazeleyen bir yavru kuş. Nisan ayında 3 yaşında olacak. Anaç, cırcır sürekli konuşan, herkesi öpüp seven bir sevgi pıtırcığı. Geçen sene oyun grubuna giderken öpmediği, sarılmadığı çocuk kalmamıştı. Bu sene ona doğum günü hediyesi olarak bir kardeş geliyor : Tuna. Ailemizi bolluğuyla bereketiyle daha da mutlu edecek.

Beni ben olarak gördüğünüze göre 20. haftamı anlatabilirim. 

 Hafta 20 gebeliğin yarısı...

Gebeliklerin süresi kartal görünümlü şahin gibi aslında. Herkes 9 ay 10 gün olduğunu söyler ama gebelik tespit edilip de tahmini doğum tarihi tam 10.ayın dolduğu güne verilir.  Bu durumda 5. ayı doldurup 6.aya başladığınızda hafta gebeliğin yarısı etmiş oluyor. Hangi hafta hangi aya denk geliyor o da ayrı bir hesaplama ve karmaşa aslında. Onu da başka bir yazıda anlatayım en iyisi :)

 19.hafta beklediğimiz sonucu sağ salim sağlıkla aldıktan sonra sular duruldu. Yavaş yavaş kendimize geldik. Sanki gebeliği yeni öğrenmiş gibi heyecanım geri geldi. Sosyal medyada fotoğraf  paylaşmakla başladım heyecanımı paylaşmaya. Tepkiler çok fazlaydı tabi. Şaşıran şaşırana. İkinci çocuk sezonunun açıldığını bir kez daha hatırlattım.

Beyefendinin hareketleri iyiden iyiye ben buradayım dercesine. Bir numaranın ilk hareketlerini haftada hissetmiştim. Bu sefer zaten ilk hareket daha erken hissettim. Ondan mıdır yoksa iki numara daha zıpır mıdır bilemedim, çok hareket ediyor sanki. Fokur fokur fokurduyor :) Aşağıdan aşağıdan derinden derinden geliyor hareketler. Amniyosentez öncesi  ultrason kontrolünde bebeğin eşi aşağıda demişti doktor. O sebeple midir aşağıda hissetmem, bilemedim ben onu.

Bu haftaya kadar kah karamsar kah iyimser değişik duygularla doluydu yazılarım. Artık bundan sonra sorunsuz, basit gebelik dertleriyle gecen haftaları yazarım yazılarımı inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...