5 Eylül 2013 Perşembe

Karnında Taşımakla Anne Olunmuyor.

   Dün bir aile öyküsü anlattılar. Öykü diyorum çünkü hala gerçek olabileceğine inanamıyorum. Aile taşıyıcı anneyle ikiz kız bebekleri oluyor.

   Evlenmelerinin ikici senelerinde kadın kadın hastalıklarından rahatsızlanıyor. Ciddi bir ameliyat geçiriyor. Ameliyat sırasında doktor kadında bulunan yumurtaları dondurulması için alıyor. İlk önce aşılama yöntemini deniyorlar. Kadın ameliyat sırasında rahmi etkilendiği için bebekleri tutunamıyor. En sonunda taşıyıcı anneyle bebek sahibi olmaya karar veriyorlar. Zaten işin tuhaf tarafları bundan sonra başlıyor bana göre.

   Aile taşıyıcı annenin 9 ay boyunca tüm mutfak masrafını, doktor masrafını herşeyini karşılıyor. Aile, taşıyıcı anneye 9 ay boyunca 40.000 TL'ye yakın para harcıyorlar. Birde bunun yanında taşıyıcı annenin tüm kaprisini çekiyorlar. İnsanlar kadının tüm isteklerini yerine getirmiş.Buna rağmen kadın aileye bir çok hakarette bulunuyormuş.Türkiye'de yasal olmadığı için aile kadının tüm nazını kaprisini çekmişler. En son taşıyıcı anne "Alın bebekleri, ben doğurmak istiyorum" diye bağıyrıyormuş Bu söylediğim en kibar cümlesiymiş kadının.

   Nasıl bir psikoljideyse kadın artık. Yani anlıyorum senin bebeklerin değil ama senin içinde hareket ediyorlar. Senin kanınla besleniyorlar.Senin nefesinle yaşıyorlar. Bir gram da mı sevgi yok içinde bebeklere karşı? Neyse zor bela geçirmişler 9 ayı.

  Şimdide taşıyıcı anne bebeklere sadece günde 30ml anne sütü veriyormuş. Hatta " Veriyorum ya süt neyinize yetmiyor" diye cevap veriyormuş. Bebeklerin annesi 15 ml birine 15 ml birine veriyorlarmış. 9 ay karnında taşıdığı bebeklere Allah'ın bebeklere sunduğu nimeti bebeklerden sakınıyor.

  İşte bu ikiz bebeklerin süt anneye ihtiyacı var. Onların o taşıyıcı annenin elinden kurtulmaya, sağlıklı bireyler olarak büyümeye ihtiyacı var. Onların süt annesi olmak isteyen olur mu aranızda? Devamlı olmasa bile bir seferlik bir poşet sütünüz onlar için en önemli şey. Aile İzmir Bornovada yaşıyor. İlgilenirseniz bana ulaşabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler hepinize.

1 yorum:

  1. Ben ilk yazıya başladığım anda acaba yabancı mı bunlar diye düşündüm ama sonuna gelince meğer Türkmüş...

    Nasıl bir düşünce,nasıl bir kadındır o anlamadım.30ml süt neye yetecek?Geri kalan sütü ne yapıyor acaba?Allahım bu tür insanlardan bizleri korusun.Offf keşke süt anne bulunabilse,bunu duyuralım mutlaka...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...